Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2014 m. birželio 20 d., penktadienis

Mėtiniai macaron's

Labai mėgstu mėtas, ypatingai jų derinį su šokoladu. Karta mėtinį įdarą jau dariau su pienišku šokoladu, tačiau tuomet neturėjau žalių mėtų, o mėtinis sirupas man jų neatstojo. Dabar kai aplink viskas žalia, nusprendžiau dar kartelį pabandyti. Per vėlai sugalvojau, kad buvo galima sujungti du įdarus - šokoladinį ir mėtinį. Na bet tai liko kitam kartui. :)


Bazinį macaron's receptą rasite čia. Įdaro užteko sutepti apie 38 vnt. macaron's

Reikės:
170 g baltojo šokolado
3 v. š. mėtinio sirupo
50 ml grietinėlės
20 g sviesto
Saujelė šviežių mėtų lapelių

Šokoladą, grietinėlę, sviestą ir mėtų sirupą išlydyti ant garų vonelės, iki vientisos masės. Kai šiek tiek pravės - sudėti smulkiai sukapotus mėtų lapelius. Aš viską dar pamaliau su maisto smulkintuvu. Padėti į šaldytuvą, kad sustingtų. Jeigu kremas gavosi per kietas, jį reikia išsukti su šaukšto pagalba iki košės konsistensijos, kad būtų galima išspausti per konditerini maišelį.
Suporuoti macaron's, ant vienos puses išspausti įdaro ir suklijuoti abi puseles. Suteptus macaron's para palaikyti šaldytuve.


Man skonis patiko labai, mano vyras sakė, kad valgydamas jaučia žolės prieskonį. Na šis įdaras yra skirtas tikriems mėtų mylėtojams. O jeigu dar jį sujungus su šokoladu - turėtų būti puiku. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą