Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2014 m. lapkričio 10 d., pirmadienis

Spalis II

Prasidėjo paskutinis rudenio mėnuo, o aš atėjau pasirodyti ką nuveikiau per kitas spalio savaites. 

Kaip jau tapo įprasta - macaron's.
Metiniai - šokoladiniai


Rinkinys - pasiflorų, pieniško šokolado, karamelės ir mėtų macaron's.


Sutuoktuvių proga - šokoladinės širdelės.


Napoleonas su šokoladine gėle.


Kepiau obuolių pyragą pagal GarduGardu receptą. Gaminimas užtrunka ilgokai, tačiau skonis atperka sugaištą laiką. Man nelabai patiko pagrindas, kitą kartą jį pakeisčiau paprastu trapios tešlos pagrindu. Tačiau karameliniai obuoliai ir trupiniai buvo puikūs! Jeigu mėgstate obuolius - būtinai išbandykite! Receptą galima rasti  TV3play.lt arba Inga sweeterie tinklaraštyje.


Na ir spalį užbaigiau su šio mėnesio populiariausiu tortu - Napoleonu. Išbandžiau šokoladines dekoracijas su klevo lapais. Tereikia tikrų klevo medžio lapų (švariai nuvalytų), temperuoto šokolado ir dažų. Šokoladą užtepti ant lapų, palikti kol sustings, nuimti ir nutepti dažais. Greita, paprasta ir gražu, ne bent jau man! :)


Iki!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą