Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2014 m. gruodžio 25 d., ketvirtadienis

Kalėdų senelis slapukas 2014

Jau antrus metus dalyvauju Viktorijos iš Receptų medžio organizuojamame "Kalėdų senelis slapukas 2014". Labai smagu ne gauti dovanėlę, bet ir pačiai ją paruošti. 


Šiemet senelio slapuko dovaną gavau labai anksti, tik užtrukau su jos aprašymu. Labai norėjau parašyti ne tik apie dovaną, bet ir įdėti receptą bei aprašymą kaip ją panaudojau. Tačiau įsukęs darbų verpetas sutrukdė mano planams.
Dovanėlę man atsiuntė Asta iš Villa Alps. Gavau silikoninę formelę saldainiams gaminti. Asta tikriausia nujautė, kad paskutiniu metu esu susidomėjusi šokoladu ir naminių saldainių gamyba. Ačiū - pažadu, kad artimiausiu metu būtinai ją išbandysiu.


Sveikinu visus su šv. Kalėdomis! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą