Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. liepos 20 d., šeštadienis

Tinginys kitaip

Visiškai paprastas tinginys, tik sustingdytas kitaip. Man patogiausia naudoti silikoninę keksiukų kepimo formą. 


Reikės:
4 pakelių sausainių "Gaidelis"
200 g sviesto
1 indelis kondensuoto pieno
3 v. š. nesaldžios kakavos

Sausainius sulaužyti smulkiais gabalėliais. 
Puode sudėti sviestą ir kondensuotą pieną. Uždėti kaisti. Kai sviestas ištirps, sudėti į puodą kakavą. Viską maišant pakaitinti kol masė taps vientisa. Karštą sviestą su kondensuotu pienu ir kakava supilti ant sulaužytų sausainių. Viską gerai sumaišyti. Sudėti į formą kurioje paliksite stingti, gerai suspausti.  Jeigu gerai suspausite, slėgti nebūtina, tinginys ir taip puikiai sutingsta. 
Skanaus!

2 komentarai:

  1. Faina ideja!!! Sia ideja galima daug kur panaudoti ;-)
    Ir sveikinu su nauja kurybine veikla ;-)!!!! Kurti labai smagu, tad linkiu sio smagumo nestokoti ir nuolat dziuginti visus savo ikvepiancia kuryba ;-)!!!

    AtsakytiPanaikinti