Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. rugsėjo 24 d., antradienis

Mielinės spurgos su virtomis bulvėmis

Vakar viriau bulvių košę. Košės liko. Buvo puiki proga išbandyti Kristinos pasiūlytas mielines spurgas su virtomis bulvėmis.



Receptas:
300g paprastų miltų 
50g cukraus pudros 
15g sausų mielių 
250g virtų sumaltų bulvių 
25g sviesto
1 kiaušinis
125ml šilto pieno
2 arb.š.cinamono
100g smulkaus cukraus pabarstymui

Sumaišyti miltus,mieles ir cukrų mažame inde. Bulves išvirti,karštas sumalti mėsmale (aš naudojau vakarykštę bulvių košę, ją pašildžiau). Kol bulvių masė dar šilta, įdėti miltų mišinį su sviestu,kiaušiniu ir šiltu pienu. Sumaišyti tešlą. Tešla bus minkšta. Pabarstyti kočiojimo vietą miltais ir iškočioti vamzdelį. Supjaustyti 10 cm ilgio vamzdeliais.Sujungti į apvalų riestainį. Dėti ant skardos pabarstytos miltais paliekant 3 cm tarpus. Palikti šiltoje vietoje pusvalandžiui kol dvigubai padidės. Virti keptuvėje gerai įkaitintame aliejuje. Iškeptas spurgas dėti ant popieriaus.
Galima apvolioti cukraus ir cinamono mišinyje. Galima aptepti tirpintu šokoladu.


Šį kartą man spurgos labai prisigėrė aliejaus. Nors ir gerai įkaitinau aliejų ir iškeptas dėjau ant popierinio rankšluoščio... Būtinai bandysiu dar, kol gausis tokios kokių noriu. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą