Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. rugsėjo 30 d., pirmadienis

Trapios tešlos ir obuolių pyragas

Dažnai važiuojant į svečius norisi nusivežti ką nors skanaus. Šį kartą labai sunkiai galvojosi, ką gi vežtis ir kas gi tas skanaus. Nugalėjo trapi tešla ir obuoliai. :)


Receptas, skirta 26 cm tortinei:
350 g miltų
200g sviesto
1 kiaušinis
4 šaukštai cukraus
1/2 a.š. kepimo miltelių

sauja aguonų
4 dideli obuoliai
1 nedidelė cukinija (200g)
cinamono ir cukraus

Miltus sutrinti su sviestu, aš tarkuoju burokine tarka ir sumaigau su pirštais. Sudėti cukrų, kepimo miltelius  ir aguonas. Viska sumaišyti. Įmušti kiaušinį ir išminkyti tešlą. Tešlą reikia suminkyti greitai, kad neištirptų sviestas. Jeigu namuose šilta, tešlą dėti į šaldytuvą.
Nupjauti cukinijos galus ir supjaustyti nedideliais šiaudeliais. Nulupti obuolius, išimti sėklas. Taip pat supjaustyti šiaudeliais (aš pjaustau su Alligator pjaustykle). Sudėti cukinijas ir obuolius i dubenį įberti gerą žiupsnį cinamono ir cukraus, viską išmaišyti.
Įkaitinti orkaitę iki 180 laipsnių temperatūros.
Išimti tešlą iš šaldytuvo ir ja iškloti kepimo formą. Padaryti aukštesnius kraštelius, kad įdaras neišbėgtų. Sukrėsti obuolius ir cukinijas. Įdėti kepti. Kepti apie 45 min.


Nebūtina dėti aguonų. Jas galima keisti kokoso drožlėmis ar smulkintais riešutais. Tik nepadauginkite, kad tešla suliptų. Iš šios tešlos pagaminti ir šie pyragai.



1 komentaras:

  1. Ačiū, Daiva, už šią lauktuvę!!!! Labai skanus ir gražus pyragas ;-)

    AtsakytiPanaikinti