Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. rugsėjo 14 d., šeštadienis

Smėliniai sausainiai

Šeštadienio planai pasikeitė, todėl liko laiko sausainiams. Sausainius gaminu labai retai, labai jau ilgas man jų darymo procesas. Tačiau šiems sausainiams darau išimtį :)


Receptas:
400 g miltų
300 g sviesto
200 g miltelinio cukraus
3 tryniai
Smulkios druskos
50 g šokolado
Cinamono, riešutų, aguonų

Minkštą sviestą sumaišykite su milteliniu cukrumi, druska. Po vieną įpilkite trynį, po to – miltus. Labai trumpai užminkykite tešlą. Atšaldykite ją šaldytuve ne trumpiau valandos. Spauskite įvairiomis formelėmis sausainius ir kepkite juos 190 C apie 7 minutes.
Sausainius galima tepti kiaušinio plakiniu prieš kepant, barstyti įvairiais pabarstukais arba puošti šokoladu jau iškepusius.

Sūnus vis ėjo ir ėjo į virtuvę : "mama, as noliu dal!" Geriausias sausainių įvertinimas :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą