Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. spalio 29 d., antradienis

Kakavinė torto glazūra

Paskaitinėjusi Valerijos "sweetcukerka" ir Marios  "maria-selyanina"  blogus nusprendžiau išbandyti torto glazūrą. Kadangi pektino neturiu, bandžiau torto glazūrą pagal Valerijos  receptą.



Kai jau tortas buvo paruoštas, apsižiūrėjau kad neturiu grietinės, todėl glazūrą nusprendžiau pabandyti  be jos.

Receptas:
125 g cukraus pudros
50 g nesaldžios kakavos
75 ml vandens
7 g želatinos
25 g sviesto

Želatiną užpilti vandeniu (maždaug keturiais šaukštais) ir palikti kad išbrinktų. Į nedidelį puodą sudėti c.pudrą, kakavą, vandenį. Gerai išmaišyti kad neliktų gumuliukų. Ant nedidelės ugnies pamaišant užvirinti. Nukelti ir sudėti išbrinkintą želatiną. Gerai išmaišyti. Palikti, kad atvėstų iki 40 laipsnių, sudėti sviestą ir išmaišyti, kad ištirptų. Palaukti, kad atvėstų, tačiau neturi pradėti stingti, nes tada pasidengs nelygiai. 
Tortą padėti ant grotelių, po apačia padėti indą į kuri nubėgs glazūra. Aš naudojau orkaitės groteles ir skardą. Aš pradėjau pilti per šiltą glazūrą ir torto grietinėle aptepti šonai pradėjo tirpti. Glazūrą pilti ant torto vidurio ir leisti jai bėgti ant torto šonų. Jeigu nelygiai pasidengia šonai, glazūrą pilti ant tortų šonų. Galima pasižiūrėti vaizdinės medžiagos YouTube.com  - chocolate glaze. Man teko keletą kartų pakartoti glazūros pylimą, kol pasidengė aptirpę torto šonai. 
Glazūruojant tortą, iki glazūros pylimo, reikia kad jis būtų kuo lygesnis. Maria rekomenduoja tortą su rinkinėti atvirkščiai., t.y. Pradėti tortą formuoti nuo viršaus, o po to jį apversti. 
Pats glazūros skonis man nelabai patiko. Gana stipriai jautėsi kakava. Nors ant torto pylėsi labai lengvai ir dengėsi gražiai. Tortas pjovėsi lengvai, glazūra netrukdė ir po nakties šaldytuve vis dar blizgėjo gražiai. Dabar labai noriu išbandyti balto šokolado glazūrą. :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą