Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2014 m. rugpjūčio 4 d., pirmadienis

Marmurinis keksas

Mano vyro pats mėgstamiausias. Kepti man jį nelabai patinka, dėl sviesto plakimo, bet ko dėl vyro ir nepadarysi. Ypatingai, kai yra proga ar reikalas. :) 
Originalus receptas iš Aguonėlės tinklaraščio, aš tik proporcijas keičiau ir nedėjau kavos.


Gavosi nedidelė stačiakampio kepimo forma. 


Reikės:
200 g minkšto sviesto
200 g cukraus
3 kiaušinių
Žiupsnelio druskos
200 g miltų
1 kaupinas a. š. kepimo miltelių
60 ml pieno
2 v. š. kakavos

Orkaitę įkaitinti iki 180 C.
Sviestą su cukrumi išplakti iki purumo. Plakant, po vieną, sudėti kiaušinius ir plakti kol masė taps vientisa ir puri. 
Sudėti miltus, kepimo miltelius, druską ir gerai išmaišyti. Aš maišiau su lėta mikserio programa.
Supilti pieną išmaišyti iki vientisos masės.
Kepimo formą iškloti popieriumi.
Supilti daugiau nei pusė tešlos. Į likusią tešlos dalį sudėti persijotą kakavą ir išmaišyti. Sukrėsti į kepimo formą ant baltos tešlos. Galima mediniu iešmeliu pabraukyti per abi tešlas, taip jos susimaišys.
Dėti kepti 45 - 55 min. Tikrinti ar iškepęs sausu pagaliuku.


Keksas purus, drėgnas, nepersaldus. Labai skaniai, tokią karštą dieną, valgėsi su ledais. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą