Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. lapkričio 27 d., trečiadienis

Kokosiniai saldainiai

Taip jau susiklostė aplinkybės, kad tik šiandien galiu pateikti paskutiniam konkurso etapui savo patiekalą. Kai perskaičiau Valerijos užduotį, kuri šį karta Kalėdinė dovanėlė, pirma mintis buvo zefyrai. Paieškojusi internete receptų, supratau, kad nelabai ką galėsiu pridėti savo, nes receptai beveik visur standartiniai. Tačiau panaudojusi zefyrams naudojamą gamybos būdą gavau labai saldžius kokosinius saldainius. 


Gavosi 20 nedidelių žmogeliuko formos saldainių.
Reikės:
250 g cukraus
5 g želatinos
40 ml vandens želatinai
50 ml vandens cukrui
70 g kokoso drožlių
150 g šokolado
Pagaliu kų saldainams

Didesniame inde želatiną užpilti vandeniu. 
Pasiruošti saldainių stingdymo formą. Aš naudojau silikoninę, todėl nieko jai nedariau, jeigu naudosite kitokią - išklokite ją kepimo popieriumi. 
Supilti cukrų ir vandenį į nedidelį puodą ir dėti kaitinti. Cukrų su vandeniu nuolat maišyti šakute.  Kaitinti kol per šakutės plyšelius išsipūs burbulas. Aš maišydama nuolat tikrinau ar jau išeina burbulas. Kai tik išpūčiau du iš eilės cukrų iškart nukėliau nuo ugnies. Cukraus sirupą iš lėto pradėti pilti į želatiną ir tuo pačiu pradėti plakti su mikseriu. Plakti nedideliu greičiu, kol masė pabals ir taps puri. Supilti kokoso drožles ir išmaišyti. Gautą masę supilti į pasiruoštą stingdymo formą. Išlyginti kraštus ir dėti į šaldytuvą mažiausia 4 val., geriausia per naktį.
Ant garų vonelės ištirpinti šokoladą. Iš formos išversti saldainių masę ir išspausti norimas formeles. Išspaustą saldainį mauti ant pagaliuko, pamirkyti į šokoladą. Palikti keletui valandų šaldytuve, kad sustingtų.


Skonis labai labai saldus, na tikras saldainis. Man priminė "Bounty"šokoladą. O vaikų valgymui galo nebuvo, net teko paslėpti.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą