Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Kalėdų senelis slapukas

Penktadienį visai nelauktai ir netikėtai atėjo mano dovanėlė nuo Kalėdų senelio slapuko! Mano slapuku tapo Eglė iš tinklaraščio skruzdėliukai skveruose.


Ačiū Egle už dovanėlę! Vaikai iš karto apsistojo ties eglutės saldainiu :) Namine adžika apsidžiaugė vyras, na o man kas liko! :) 
Visiems smagaus ateinančių švenčių laukimo!

3 komentarai:

  1. O kas ten liko tie mėlyni ir geltoni bei maišely balta iškarpyta - girlianda kokia? Detaliau detaliau prašom :) Taip smagu pasižiūrėti, idėjų pasirankioti :) Labai šauni akcija.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geltoni ir mėlyni maišelyje - saldainiai, o tas baltas iškarpytas, tai dekoratyviniai keksiukų papuošimai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. džiugu, kad dovana taip greitai pasiekė adresatą :) ir tiko visai šeimai :) gražių švenčių :)

    AtsakytiPanaikinti