Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Morenginis vainikas

Morenginį vainiką pamačiau tinklaraštyje Sezoninė virtuvė. Labai patiko idėja ir norėjau būtinai išbandyti. Šeštadienis namie - pats geriausias laikas eksperimentams.


Aš turėjau 6 baltymus likusius nuo kremo, iš jų man gavosi 26 cm vainikas. Receptą rašau iš 4 baltymų.  Iš esmės tai visiškai Pavlovos receptas, tik į jį pridėta aguonų. O aš šį kartą pamiršau įdėti krakmolo ir acto. Be jų morengas gavosi geras, tačiau vidus nebuvo toks zefyrinis, kaip naudojant krakmolą ir actą. Kitą kartą visus reikiamus produktus išsiimsiu iš karto. :)

Reikės:
4 baltymų
220 g cukraus
2 šaukšteliai krakmolo
1 šaukštelis vyno acto
2 šaukštai aguonų

100 g grietinėlės
250 g rikotos sūrio
2 šaukštai cukraus
Rūgštesnių uogų

Persijoti cukraus pudrą. Lengvai paplakti baltymus kol suputos. Nuolat plakant palaipsniui suberti cukrų. Plakti kol masė bus lygi ir laikysis ant plakiklio. Į išplaktus baltymus įsijoti krakmolą ir išmaišyti. Supilti actą ir aguonas - išmaišyti. Ant popieriaus apsibrėžti du apskritimus, kad būtų galima suformuoti vainiką. Šaukštu sudėti baltymų masę formuojant vainiką. Kepti 20 min. 140 C, po to 40 min 110 C. Ataušinti orkaitėje.


Grietinėlę išplakti. Sudėti rikotos sūrį ir cukrų, dar paplakti kad gerai viskas išsimaišytų. Dėti ant vainiko kremo, ant viršaus uogų. Papuošti aguonomis.


Šį kartą morengas buvo labai traškus, su labai mažai zefyrinio vidaus (tikriausia dėl mano išsiblaškymo). Ne toks saldus. O rūgščios vyšnios puikiai tiko.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą