Apie mane

Mano nuotrauka
Gerai prisimenu savo pačios pirmąjį pagamintą desertą - sausainiai sutepti sviestu. Elementaru, bet kaip buvo smagu jį pagaminti mamai, kuri su drauge gėrė kavą... :) Vėliau buvo daug visokių bandymų, pakilimų ir nuosmukių. Labiausia esu dėkinga mamai, kuri leido kepti pyragus, sausainius ir ekperimenuoti virtuvėje. Per visus mokslus, darbus, kasdienybę buvau pamiršusi šią savo aistrą. Tačiau ilgos atostogos, geras vaikų miegas, bei vyro supratingumas - leido ją atrasti iš naujo.

2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Morenginiai sniego seniai

Pamažu Kalėdos ateina ir į mūsų namus. Kalėdiniai meduoliai, pirmosios dovanėlės ir morenginiai sniego seniai.
Šią idėją kažkada mačiau Heloween vaiduokliams gaminti. Pamaniau, kam vaiduokliai, jei tokie balti žmogučiai gali būti puikiu žiemos stalo papuošimu. O jei dar ruošiatės kepti ką nors iš morengų, tai visai paprasta padaryti. Pora šaukštų į konditerinį maišą ir sniego seniai šoka ant stalo.



Aš naudojau pora šaukštų išplaktų baltymų nuo pavlovos vainiko. Man gavosi apie 30 nedidelių sniego senių.

Reikės:
1 kiaušinio baltymo
55 g cukraus

Kiaušinio baltymą paplakti kol suputos ir toliau plakant pamažu supilti cukrų. Plakti kol baltymas taps blizgus ir standus, išlaikys savo formą. Sudėti į konditerinį maišą ir per nedidelį antgalį suformuoti nedidelius morengiukus. Jeigu neturite konditerinio maišo, puikiai tiks storesnis, šaldymui skirtas maišelis. Jį išskleisti ant stiklinės ir sukrėsti išplaktus baltymus. Prakirpti nedidele skylute viename šone ir suformuoti sniego senius. Įkaitintoje iki 140 C laipsnių orkaitėje džiovinti 20 min., po to kaitrą sumažinti iki 110 C ir dar 40 min džiovinti. Palikti orkaitėje kol atvės. Išdžiuvusius morengus dekoruoti tirpintu šokoladu. 


Valgyti vienus, naudoti tortų puošimui, dovanoti ir džiaugtis!
Skanių artėjančių švenčių!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą